lördag 28 februari 2009

Snow Of Sweden

I dag till middag så blev de hemgjord kinamat. Vårrullar, biff m babuskott och friterad fläskfilé. Efterrätt: friterad annans m vaniljglass. Dock är glassen köpt.

Har även varit på utförsäljning av "Snow of Sweden" (Snö smycken) Hittade 3 halsband och missade 1 som jag har GÄRNA har velat haft. Jag får väl bita i de sura äpplet och gå och köpa för 500kr. Tyvärr så har jag fyllt år, så jag kan inte önska mig de i present. Kan kanske få de som bröllopspresent i förtid??. Ska fråga P om de, men tyvärr så vet jag vad svaret blir. Man kan ju alltid hoppas. Under den tiden jag var där så räknade jag till 5! karlar. Frågade P om han ville följa med, men han sa NEJ.

Sedan var vi ute och åkte skoter. De var längesedan jag gjorde de. Eftersom inte sonen skulle med fick jag äran att göra de. Så med andra ord har jag inte gått så mycket i dag. Ska ta igen de i morgon. Kanske, eventuellt, få se.