tisdag 14 april 2009

Pengar

Är en bristvara när man är sjukskriven kan jag säga. Ofrivilligt, men ändå. Är hemma i vänta på ev operation. Akromion, skulderhöjden är det som är fel. Det finns 3 olika stadier och givetvis så har man fått typ 3 som är värst. Man får göra de bästa av situationen och det gör jag så gott
jag kan. Har tillbringat många dagar vid stugan med Maija och solen.



Nu på slutet har jag även fått sällskap av P. Han håller på att fixa ved så att jag inte kommer att frysa i vinter. Vilket jag tror att jag kommer att göra i alla fall, för han säljer till höger och vänster. Någon fler som vill köpa ved att elda i kaminen med??

Hur som helst så fick jag deklarationen härom dagen. Sista rader var glädjande, ändå har jag inte dragit för resor och lite annat. Så det blir en rejäl slant över. Alla bidrag mottages tacksamt.