måndag 18 maj 2009

Borta bra, men hemma bäst

Visst är det så.

Har nu kommit hem från minisemstern i Västerås med klarblå himmel och sol. Ca +20 grader och vindstilla. Ibland funderar man på om man bor på fel ställe. En intensiv helg kan jag säga. Man ska träffa alla, man inte sett på ett tag, även hinna med shopping, äta, fika på alla mysiga fik. Även att titta på Disco SM som var anledningen till att vi åkte.

Åkte ner på fredagen i strålande sol. Lunch i Ytterhogdal (nja, inte den bästa maten), fikade i Tönnebro vid vägkrogen. Framme i Enköping där vi bjöds på kyckling och kokt potatis. Checkade in på hotellet som inte var de allra bästa. Finns det inte bacon och äggröra till frukost är det ett "dåligt" hotell i mina ögon sett.

I väg till dansen och invigningen. Star Pilot?? spelade 3 låtar. Under deras 3 låtar filmades de med mobiler kan jag säga.

För den som inte vet kan jag säga att dom var med i årets Melodifestival. (vilket jag inte visste). Gick inge vidare för C i tävlingen. Åkte ur i andra omgången. Däremot så gick de bättre i par dansen där hon & L kom 3:a.

På lördagen träffade jag släkt som jag inte sett på 15 år. De var skoj. Lycka till M & A med magen. Hör av Er om vad det blev.

Söndag hemfärd mot ett mindre grönare Östersund.