söndag 10 maj 2009

Helgen som gått.

Ja då har helgen kommit till söndag lunch. Har inte gjort så väldigt mycket, utan var ju som sagt var till IKEA i lördags. Heldag, kan jag säga. Framme vid 11-tiden och kl 12,00 så var jag klar. Hittade de jag ville ha ganska snabb. Jag var klar, men inte min kompis som var klar kl 15,00!!.

För att göra hela historia kort så lämnade jag henne på IKEA och gick in på Birsta City och handla en massa där ist. Köpte en hel massa nya bordsunderlägg billigt på Hemtex. Köp 2 betala för 1. Hittade även en blus på Cubus. Det är roligt att handla på affärer som inte finns i ÖSD.

Middag hos svärföräldrar som var klar när man kom dit vid 18,30-tiden.

På de hela stora taget så var det en bra dag, utan ungar och karlar på resan.

I helgen så har det också varit dansavslutning för Dawes på Folkets Hus. C har gått där i flera terminer. Dom 2 sista har hon då gått tävlings dans. Ska bli spännande och se vad dom har gjort denna termin. Har inte varit på någon avslutning sedan hon började tävla.